Rok akademicki 2014/2015

  • Fotorelacja z zajęć w dniu 16.05.2015r.

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)


  • Fotorelacja z zajęć w dniu 16.05.2015r.

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)


  • Fotorelacja z zajęć w dniu 16.05.2015r.

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)


  • Fotorelacja z zajęć w dniu 16.05.2015r.

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)


  • Fotorelacja z zajęć w dniu 16.05.2015r.

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)

Zajęcia w dniu 7.02.2015

  • Prosimy o zwrócenie uwagi na jednorazowe zmiany w planie zajęć (godziny odbywania warsztatów i wykładu oraz indywidualne zmiany w grupach warsztatowych).
  • Pobierz plan (pdf)
  • Pobierz plan (Excel)

  • Fotorelacja z zajęć w dniu 16.05.2015r.

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)


  • Fotorelacja z zajęć w dniu 16.05.2015r.

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)


  • Fotorelacja z zajęć w dniu 16.05.2015r.

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)


  • Fotorelacja z zajęć w dniu 16.05.2015r.

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)


  • Fotorelacja z zajęć w dniu 16.05.2015r.

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)


  • Fotorelacja z zajęć w dniu 16.05.2015r.

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)

 

  • Fotorelacja z zajęć w dniu 16.05.2015r.

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)

  • Fotorelacja z zajęć w dniu 16.05.2015r.

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)

  • Fotorelacja z zajęć w dniu 16.05.2015r.

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)

  • Fotorelacja z zajęć w dniu 16.05.2015r.

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)

  • Fotorelacja z zajęć w dniu 16.05.2015r.

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)

  • Fotorelacja z zajęć w dniu 16.05.2015r.

WAŻNE Po zajęciach, po uzyskaniu ostatnich wpisów, bardzo prosimy o przekazanie indeksów do Pań opiekujących się grupami

Zwracamy się z serdeczną prośbą, aby ze względów organizacyjnych i integracyjnych uczestników UDJK, na wykładzie dzieci zajmowały miejsca w pierwszych rzędach sali, a rodziców prosimy, aby uczestniczyli w zajęciach w dalszej części auli.

Pobierz plan (pdf) Pobierz plan (Excel)